Recenzie Pitic printre gigante de Vlad Miciu

🧍 Autor(i): Vlad Mîciu
🏠 Editura: Sfântul Ierarh Nicolae
⚓ ISBN: 978-606-30-3489-3
📅 Anul publicării:2021
🗐Nr. pagini:198
📱Format: eBook Comercial

SINOPSIS: Pe timp de pandemie, diverse organizații mafiote se luptă pentru cucerirea Bucureștiului. În mijlocul acestui conflict de interese se avântă, fără voia sa, un tânăr cu suflet bun, dar neliniștit din cauza unor diverse traume. Autorul vă invită să explorați această poveste palpitantă, îmbălsămată cu actiune incitantă, comedie si câteva tente erotice.

Romanul Pitic printre gigante prezintă povestea lui Marcel Pinescu, un tânăr din București care devine personaj central în aventura vieții sale. O serie de întâmplări nefericite îl fac pe acesta să ajungă în mijlocul unor oameni periculoși care îi doresc răul, reușind să afle astfel și cine îi este cu adevărat prieten și cine nu. Grupările criminale din București pornesc pe urmele lui, iar viața îi este amenințată. În doar câteva zile, Totul începe cu întâlnirea dintre el și Maria, vecina sa din bloc, aflată într-un scandal conjugal.

Personajul principal, Marcel, este un tânăr de 24 de ani bine intenționat, condus de o dorință de a ajuta oamenii și a găsi fericirea alături de persoana potrivită. Deși norocul în dragoste nu i-a surâs în ultima perioadă, soarta pare să se schimbe în favoarea lui. Trecutul său i-a provocat o serie probleme emoționale, acesta fiind nesigur pe el și pe forțele proprii și ușor stresat. Nici situația materială nu este ideală. Competențele și studiile sale îl fac mai mult decât calificat pentru un loc de muncă la birou, însă el este angajat la un supermarket, iar viața de zi cu zi îi pare monotonă. Bineînțeles asta se schimbă repede.

Ușor de citit, fiind organizată compact, Pitic printre gigante este o carte scrisă într-un ritm alert, fără artificii de mărire a numărului de pagini sau personaje inutile. Povestea este fluentă, vocabularul facil, iar firul narativ este unic, cu un parcurs clar, atât în timp, cât și în spațiu, ceea ce îi conferă dinamism și suspans. Recomand această carte în special celor mari, din cauza poveștii explicite de dragoste pe care Marcel o trăiește. Soarta lui Marcel este incertă, dar poate fi descoperită de către tine. Te-am făcut curios? Partea bună este că poți să îți satisfaci curiozitatea în mai puțin de cinci minute. Cartea se poate achiziționa imediat, iar acces la ea primiți imediat, prin e-mail.

Interviu cu Vlad Mîciu

1. De unde a venit ideea cărții? Este ceva plănuit de multă vreme sau a fost inspirație de moment?

Romanul “Pitic printre gigante” a provenit dintr-o inspirație pe moment. De foarte multe ori, eu stau în pat și îmi imaginez diverse scenarii fictive. Una dintre scenele din primul capitol a reprezentat momentul de naștere al acestei povești. De acolo, am plănuit întreaga poveste pe loc, modificând pe parcurs anumite idei.

2. Cum au afectat pandemia și libertatea redusă de mișcare scrierea și publicarea acestei cărți, “Pitic printre gigante”?

Deoarece eu lucrez (momentan) în regim de telemunca, timpul meu a fost aproape în totalitate petrecut acasă. Libertatea de mișcare redusă nu a reprezentat un impediment, ci un motiv in plus pentru a scrie cât mai mult. Am lucrat timp de 1-2 ore pe zi pentru a realiza lucrarea “Pitic printre gigante”. Lucrul la acest manuscris a început pe 8 ianuarie 2021, iar ultima modificare a fost pe 30 ianuarie.

3. Pe lângă scris, ce alte pasiuni aveți?

Îmi place să înregistrez și să editez clipuri video și/sau audio (am un canal de YouTube concentrat pe gaming: https://youtube.com/user/KotorHDTVChannel). De asemenea, îmi plac jocurile video (să le joc, să le analizez calitatea și/sau modalitatile prin care s-au creat diverse elemente din jocurile respective). Îmi place să citesc despre orice, să filtrez informația cu care sunt bombardat și să-mi formez o părere cât se poate de obiectivă. Sunt, de asemenea, fascinat de psihologiile umane. Îmi place să analizez fiecare persoană cu care interacționez și să observ diferențe și asemănări între mine și acea persoană.

4. De ce credeți că românii citesc tot mai puțin? Este lipsa de timp sau dezinteresul pentru lectură?

Având în vedere faptul că vizionarea unui film (sau a unui clip video pe YouTube) îți oferă niște imagini/idei mult mai interactive și mai ușor de procesat, cititul poate reprezenta impedimente pentru diverse persoane, sau pur și simplu, simpla lectură a unei carti se dovedește a fi mult mai plictisitoare față de alte activități (fotografiatul, mersul pe munte, pictatul etc.). Cu toate acestea, eu nu cred că românii sunt neaparat neinteresați de lectură. Orice produs trebuie promovat puternic pentru a atrage atenția asupra acestuia. Mai mult decât atât, conținutul produsului trebuie să atragă potențialul client din primele secunde.

5. Referitor în special la finalul cărții, cum vedeți România peste 10 ani? Ne îndreptăm în direcția bună?

Să fiu sincer, având în vedere faptul că această pandemie ne-a luat pe toți prin surprindere, nu am nicio idee spre ce direcție ne îndreptăm. Orice se poate întâmpla. Indiferent de noile evenimente care se pot ivi, noi trebuie să ne adaptăm sufletește și trupește. Degeaba ne plângem de ce fac sau ce nu fac alții dacă noi, ca indivizi, așteptăm doar să se rezolve problemele de la sine, Toți trebuie să contribuim atât pentru bunăstarea personală, cât și cea pentru comunitate. Doar uniți putem spera la un viitor mult mai bun pentru România.

6. La final, ce mesaj aveți pentru citorii Booktribe.ro?

Eu vă recomand cu mare drag să citiți această carte. Aventura începe într-un mod captivant, se desfășoară într-un ritm ușor de procesat, iar finalul este cât se poate de incitant (eu am plâns puțin la ultimul capitol, în special aproape de o scenă foarte importantă de acolo). Este menită pentru persoane de la 18 ani în sus (datorită unor scene erotice, violente sau o combinație din acestea. Încurajez foarte mult orice opinie despre această carte (bună sau rea). Vreau doar să afle cât mai multă lume despre această carte și să discute despre ea. Vă invit să discutăm despre această carte pe pagina de Facebook oficială a manuscrisului “Pitic printre gigante”:  https://www.facebook.com/PiticPrintreGigante

Ești în căutarea unei cărți?

Avem o nouă recenzie. Află detalii despre „Pitic printre gigante” de Vlad Mîciu. Găsești și un interviu interesant cu autorul. Te așteptăm 😊