Produs publicat in 2018 de Storia Books
Data aparitiei: Noiembrie 2018
Format: 130 x 195
Numar pagini: 448
ISBN: 978-606-94622-3-2

Recenzia cărții Prințesa de cenușă de Laura Sebastian ->

Acțiunea impresionantă, construirea detaliată a lumii și mizele ridicate în jurul cărora se dezvoltă povestea fac această fantezie YA un debut remarcabil. Laura Sebastian este un scriitor foarte bun, iar construcția ritmului și a povestirii sunt aproape impecabile. Am zburat prin această carte cât de repede îmi permite viața aglomerată și nu m-a dezamăgit. Prințesa de Cenușă este o poveste palpitantă despre încercarea periculoasă a unei fete de a-și revendica dreptul de întâi-născut și de a-și salva oamenii de un conducător crud și nemilos.

Theodosia a fost doar un copil când Kalovaxienii i-au invadat casa, au ucis-o pe mama ei, Regina de Foc chiar sub ochii ei și au făcut-o prizonier în propria casă. Acum, ea este forțată să se îmbrace, să se comporte și să vorbească ca un Kalovaxian. Theo supraviețuiește sperând că nu va deranja Kaiserul și el o va ține în viață. Dar, în sinea ei, s-a săturat de acest tratament, și când apare o oportunitate de a-și plănui evadarea, profită de ea.

Acestea sunt elementele poveștii pe scurt. Ceea ce începe ca un atentat destul de simplu de a răsturna invadatorii devine curând o luptă complexă pentru supraviețuire și control asupra puterii, iar personajele realizează că vor trebui să lupte împotriva violenței cu violență pentru a câștiga. Aceasta este o poveste tristă și întunecată, iar Laura SebastianSebastian nu se ferește de scene care sunt greu de citit, așa că cititorul trebuie să fie atenționat. Există mai multe cazuri de abuz și tortură care pot influența un cititor mai mic.

Blaise și Theo au crescut împreună în palat, dar când Kaiserul a invadat, Blaise a fost trimis în mine și a fost forțat să-și petreacă zilele ca miner. Acum, Blaise a scăpat și s-a deghizat ca servitor pentru a livra un mesaj către Theo. A organizat un grup de rebeli care nu mai sunt dispuși să moară din cauza unui Kaiser și speră că vor detrona Kaiserul, și o vor elibera și pe Theo, prințesa ostatică.

M-am bucurat din plin de dinamica mereu în schimbare dintre toate personajele, care mi-au adus în minte complexitatea relațiilor din Game of Thrones.

Sebastian face o treabă minunată de a contura chiar și personajelele nesemnificative, cum ar fi un tânăr servitor Astrean pe nume Elpis, care îl ajută în secret pe Theo cu planul ei sau pe Hoa, femeia care se îngrijește de Theo de când a fost capturată, o femeie care pare loială Kaiserului, dar iese din cuvântul ei pentru a crea un mediu potrivit pentru Theo.

Uitându-te la coperta superba a Printesa Ash, ai putea observa că coroana este de fapt facuta din lemn ars si frasin. Coroana specială joacă un rol important în această poveste. Felicit editura pentru copertă.

Sfârșitul face două lucruri simultan: oferă cititorilor o soluție frumoasă la poveste, dar, de asemenea, stabilește fundația pentru următoarea carte din serie. Apreciez foarte mult această metodă de a încheia o serie de cărți și aș dori ca mai mulți autori să facă lucrurile în acest fel în loc să folosească un final îngrozitor. Dacă sunteți în căutarea unei povesti incitante, plină de secrete, minciuni și schimbări bruște, vă recomand această serie.

Descrierea cărții Prințesa de cenușă de Laura Sebastian ->

Timp de zece ani, Theo este captiva in propriul palat. Indura abuzul neincetat si batjocura Kaiserului si a curtenilor sai. E lipsita de putere si supravietuieste in aceasta lume noua doar ingropand-o adanc in ea pe fetita care a fost odata. Apoi, intr-o seara, Kaiserul o forteaza sa faca inimaginabilul. Cu mainile patate de sange si cu speranta ca isi va recapata tronul pierdut, ea isi da seama ca nu este destul doar sa supravietuiesti. Theo are o arma: propria minte, mai ascutita decat orice sabie. Iar puterea nu se castiga intotdeauna doar pe campul de batalie. Timp de zece ani, Printesa de Cenusa isi vede tara pradata si poporul inrobit. Dar totul inceteaza acum.